DR. SARI Muayenesi

Hakkımda

KBB & Yüz ve Burun Estetiği Uzmanı

Op. Dr. Ahmet SARI

Op. Dr. Ahmet SARI, 1979 yılında Silifke’de doğdu. Orta öğrenimini Silifke Lisesinde tamamladıktan sonra, 2004 yılında Ege Üniversitesi Tıp Fakültesinden Tıp Doktoru ünvanı ile mezun oldu. 2005 yılında Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Kulak Burun Boğaz Hastalıkları Ana Bilim Dalında ihtisasına başladı, 2010 yılında Kulak Burun Boğaz Hastalıkları uzmanı olarak eğitimini tamamladı ve Supraglottik larenks kanserlerine cerrahi yaklaşım tekniği konusundaki tezini sundu. 2010 yılından beri operatör doktor olarak özellikle burun estetiği konusunda devlet hastaneleri ve özel sektörde binlerce başarılı ameliyat yaptı. Bunın yanı sıra burun estetiği ve yüz bölgesi estetik uygulamaları ile ilgili bir çok kurs ve kongrelere de katılmıştır. Ayrıca, 2014 – 2020 yılları arasında Ege Üniversitesi Spor Sağlık Bilimleri Enstitüsünde sualtı ragbi oyuncularının işitme sağlığı konusunda akademik çalışmalarda bulundu.

2020 yılından itibaren operatör doktor olarak çalışmalarına Manisa DR. SARI Muayenesinde devam etmektedir.

MUTLU HASTALAR

Hastalarımız Ne Diyor?

KBB & Yüz ve Burun Estetiği

KBB & Yüz ve Burun Estetiği Uzmanı olan Dr. SARI, her iki alanda da başarılara imza atmaktadır.
Op. Dr. Ahmet Sarı
SAĞLIĞINIZ DEĞERLİ

Sağlığınıza Değer Veriyoruz

Sizlerin ve ailelerinizin sağlığına değer veriyoruz. Tüm titizliğimizle, tedavilerimizi başarıyla tamamlıyoruz.